12 Jenis Bra Suami Wajib Tahu?

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Fuhh, kecoh di Twitter baru-baru ni dengan kes bra RM200 tu. Banyak juga la komen dari kaum adam terutamanya suami yang kata harga bra tak sepatutnya mahal dan tak mampu nak belikan isteri bra mahal-mahal.


Sumber: Twitter

Isu ‘Bra’ sampai ada yang bergaduh di Twitter

Aduhai… Nak tergelak sambil tepuk dahi la juga admin dengan isu ni. Isu ‘Bra’ pun sampai ada yang bergaduh. Tapi bagi admin bra bagi seorang perempuan ni penting. Bukan saja-saja harga bra tu mahal. Mungkin kualiti bra tu lebih elok dan selesa dipakai. Tak semestinya bra yang harga murah tu tak elok dipakai. Terpulang pada masing-masing, beli la ikut kemampuan dan keselesaan.

Perempuan bukan ada satu jenis bra je

Kalau si suami nak tahu, perempuan ni bukan satu jenis je bra yang dia ada. Bra ni banyak jenis. Haa… Yang tak tahu tu meh sini admin nak bagi tahu, bukan suami je kena tahu, perempuan pun kadang-kadang ada juga terlepas pandang tentang jenis bra ni.

So ni dia jenis-jenisnya…


Sumber: Kaklongchan

Haa… Banyak ke tak banyak? Ni baru 12 jenis belum masuk lagi dengan jenis seluar dalam. Hahaha bukan apa, kita just anggap ni sdbagai satu knowledge yang baru untuk si suami di luar sana. Mana la tahu boleh hadiahkan kat isteri. Confirm isteri sayang!

Beli bra tak sama macam beli tudung

Bagi yang perempuan, yang penting adalah selesa dan di samping tu bagi manfaat kepada kesihatan payudara kita sendiri. Ingat ye beli bra ni tak sama macam beli tudung, harga bra ni memang boleh cecah ratusan ringgit.

So yang perempuan ni admin nasihatkan pilih la betul-betul yang sesuai dipakai dan selesa ok!

Baca: Kantoi Intai Orang Tukar Baju Dalam Bilik Persalinan

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fadilah Ismail

Seorang yang ‘Ambivert’ dan terlebih Ektrovert.