Wanita Hamil Tergamak Jual Bayi Sendiri RM5,000!

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kita selalu dengar phrase “mak mana yang tak sayangkan anak” untuk membuktikan kasih sayang mak ni tak ada tandingan untuk anaknya.

Lain pulak ceritanya bila seorang wanita yang sarat hamil ni sampai hati offer bayi dalam kandungan dia tu kepada orang ramai melalui media sosial, lapor Harian Metro.

Sumber: WOB

Wanita ni memang nampak sangat nak kaut keuntungan dengan menjual bayi dia sebab dia bukan je kutip deposit daripada bakal ibu, malah sakan menjalankan urusan dengan pasangan lain. Tak sayang anak ke weyy??

Wartawan Harian Metro kemudian membuat keputusan untuk menyamar sebagai pembeli lepas dia terima maklumat daripada dua pasangan yang pernah buat bisnes dengan wanita tu sebelum ni.

Tanpa berlengah, dia terus contact wanita tersebut untuk set appointment bagi membincangkan ‘bisnes’ mereka dengan lebih mendalam.

Sumber: Harian Metro

Menurut WORLD OF BUZZ, orang yang menjawab panggilan tersebut suruh wartawan tu berjumpa dengan seorang lagi wanita lain bernama Nor untuk berbincang mengenai penjualan bayi yang belum lahir. Lebih memeranjatkan, orang yang angkat call tu mengaku yang dia adalah pembekal bayi. What?!

Lepas berjaya set appointment, wartawan tu datang berjumpa dengan wanita tersebut yang tengah sarat mengandung kat sebuah kedai makan di Kajang. Lepas beberapa perbincangan, wanita tu bersetuju menjual anak dalam kandungannya tu dengan harga RM5,000!

Sumber: Harian Metro

Adakah ini salah satu jenis scam? Harap kes ini terbongkar sepenuhnya secepat mungkin!

Baca: Bayi 3 Bulan di Seri Iskandar Patah Tangan Didera Pengasuh

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Irsarani Abdullah

Tak banyak dapat diketahui tentang penulis ini melainkan dia meminati EXO.