in

Viral TikTok Gadis Hantar Ex Pergi Nikah, Netizen Tegur Jaga Batas Takut Guris Hati Isteri Bekas Kekasih

Dunia Akhirat

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Sudah menjadi trend remaja zaman sekarang menceritakan tentang kisah kehidupan di media sosial dan antara platform yang paling digemari ramai buat masa ini pastilah TikTok.



Tak salah kalau nak berkongsi tentang pengalaman hidup di media sosial, namun perkongsian seorang wanita baru-baru ini mendapat kecaman netizen selepas dia memuat naik video menemani bekas kekasihnya untuk ke majlis ijabkabul dengan wanita lain.

Menerusi video itu, wanita ini menceritakan tentang bekas kekasihnya yang mahu dia menemaninya sebelum bernikah dengan gadis lain.

Disebabkan terlalu sayang akan lelaki itu, wanita ini turutkan permintaan tersebut. Malah wanita ini juga dilihat menghadiri majlis akad nikah bekas kekasihnya itu dan hanya duduk dari jauh melihat majlis ijab dan kabul berkenaan dilangsungkan.

What

 

“Boleh plak pegang tangan ex before nikah” 

Video yang tular di Twitter ini mendapat kecaman netizen yang mana kebanyakannya meminta wanita tersebut menjaga batas pergaulannya dengan lelaki terbabit yang bakal menjadi suami orang.

Malah tindakannya juga dikatakan tidak wajar kerana ia boleh mengguriskan perasaan isteri bekas kekasihnya walaupun mereka sekadar kawan biasa.

Bodo

 

“Plot twist rupanya itu adik sendiri” 

Macam manapun, ramai saja yang beranggapan bahawa video tersebut tidak benar dan kemungkinan besar lelaki terbabit hanya adik atau abang wanita itu. Yelah kan ramai yang suka buat content macam tu sekarang.

Benda Bodoh

Apa-apapun kalau betullah perkara ini berlaku, admin berharap wanita berkenaan bertabah dan move on lah dari hubungan tersebut. 

Baca: Pengantin Perempuan Ajak ‘Ex-ex Boyfriends’ Jadi ‘Dulang Boys’ Waktu Pernikahan

Dulang

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.