in

“Suka besar atau kecik?” – [VIDEO] Youtuber Dikecam Lepas Buat Content Berbaur Lucah?

Pada era moden ni, cara membuat duit sangat mudah, dengan menjadi Youtuber sahaja kita dah boleh mengaut keuntungan yang banyak dengan jumlah penonton.

Tapi untuk mendapatkan jumlah penonton yang banyak, paling penting adalah content sesebuah video tersebut.

Baru-baru ini seorang Youtuber telah dikecam oleh netizen kerana content yang dibuat olehnya itu dikatakan mempunyai unsur lucah.

Menerusi Twitter Ziyyadlham, dia telah kongsikan video Youtuber tersebut. Video itu telah menjadi viral dan turut menerima banyak komen kecaman dari netizen. 

Apa yang dilihatkan, seorang lelaki menanyakan beberapa soalan pada orang awam. Tapi semua soalannya itu dikatakan berbaur lucah.

Suka laju-laju atau slow-slow?

Akak cuci dulu atau terus on?

Suka yang besar atau yang kecik?

Tengok pada orang yang menjawab soalan tu pun macam awkward tau…

Difahamkan, Youtuber ini telah meletakkan tajuk pada video tersebut dengan menggunakan perkataan ‘Sex Type’. Dari situlah tercetusnya kecaman dari netizen.

Lihat pada ruangan komen, ramai yang mempersoalkan tindakan lelaki ini. Malah ada yang menyatakan tindakannya ini dianggap tak sopan.

 

B*doh memang free je sekarang ni…

Kenapa soalan macam ni boleh jadikan interview…

Walau bagaimanapun, jika lihat sepenuhnya video tersebut, sebenarnya Youtuber itu menanyakan soalan tentang kereta. Namun masih menjadi isu pada netizen berkenaan dengan tajuk video tersebut.

 

 

Baca: “Jauh la beza dengan anggaran socialblade tu” – Youtuber Dedahkan Realiti Pendapatan Yang Dia Dapat

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter