“Sebab tu kau bodoh” – Reaksi ‘Euwww’ Adik Neelofa Kat Handphone Samsung Buat Netizen Bengang

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Mesti penat kan jadi adik Neelofa ni? Lepas satu isu, timbul pulak satu isu lagi yang buat netizen asyik nak kecammm dia je. Yelah mana taknya, Little Miss Khan atau Ameera Khan ni selalu sangat libatkan diri dengan benda sensitif dan kali ni pasal handphone Samsung plak! Wuu marah pengguna tegar Samsung weh!

Sumber: Instagram

Korang tengok video Ameera kat bawah ni.

Daripada rakaman tu, Ameera ni macam terlibat dalam satu sesi Q&A lah kat Youtube yang suruh dia pilih antara dua jenama handphone. Samsung ke Iphone? Bila dengar soalan tu, Ameera dengan laju terus cakap,

Euw Samsung! What are you talking about? Iphone of course.” 

Fuh! Korang boleh tengok video penuh kat sini.

Rakaman beberapa saat tu terus viral kat media sosial dan netizen pun apa lagi weiii mulalah sesi membawang.

Sumber: Youtube

Yang buat netizen bengang dengan si Ameera ni, beberapa minggu lepas dia dapat tajaan handphone Samsung dari Senheng pastu boleh plak dia pegi condemn syarikat telepon tu. Aduhhh kang Senheng ambil balik telefon tu kang. Haa!

Sumber: Instagram
Sumber: Instagram
Sumber: Blog

Papepun kita takleh salahkan sangat Ameera Khan ni kan? Kalau memang betul dia tak suka Samsung dah nak buat macam mana. Lagipun kalau dia dah ikat contract dengan Senheng, dia terpaksalah promote telefon Samsung tu walaupun dia tak suka.

Cuma kami nasihatkan Ameera lebih hati-hatilah dalam berkata-kata. Jangan main redah je cakap ikut sedap mulut sebab kita kena jaga banyak hati bila terlibat dalam industri hiburan ni. Salah cakap sikit, haa tengok tak pasal-pasal kena kecam. Uhuhu!

Kesian retis kita ni kan… Hari-hari kena kecam! 

Baca: “Apa guna bertudung kalau tak solat?” – Adik Neelofa Bidas Netizen Pertikai Muat Naik Gambar Sejadah 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Syaida Ismail

Seorang yang suka berimaginasi dan amat meminati penyanyi nombor satu negara, Dato' Siti Nurhaliza. Mungkin kelihatan comel dan tidak merbahaya, namun amat menyukai novel bergenre aksi-thriller. Hati-hati!