“Nampak sangat ada orang dalam tu” – Video Rakaman ‘Hantu’ Lelaki Ini Kena Kecam Dengan Netizen Sebab…

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Pertembungan secara tak sengaja dengan makhluk halus bukan impian setiap orang. Kalau boleh tu jangan lah nampak, kena kacau pun takmau.

Lain pula dengan sorang mamat ni. Dia sempat rakam penampakan ‘hantu’ yang lalu depan mata. Apa yang jadi buah mulut netizen ialah, kesahihan video tu. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.

Berlakon kot ni

Pertama kali tengok admin biar je bunyi video sambil baca komen. Dah tau macam berlakon, baru admin tengok. Nampak tak real mungkin sebab yang tukang rakam tu tenang sangat kot.

Itulah yang selalu berlaku bila nampak hantu. Konklusi kalau nak jumpa hantu, korang kena rakam. Kalau rakam confirm ada hantu keluar.

Admin pun perasan ada bayang-bayang. Bak kata Usop Wilcha, “Nampak benor nipunyer”

Yang ni memang lain macam. Habis satu badan tutup dengan kain. Sefaham admin, biasanya hantu ni suka pakai yang koyak-koyak atau buruk-buruk. Lain betul hantu yang ni, siap pakai seluar slack pulak tu. 

 

Baca: “Wanita tu berambut panjang dan bermata merah”- Jemaah Umrah Naik-‘Hantu’ Lepas Diganggu Lembaga Menyeramkan Di Tanah Suci Madinah

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.