“Bagus Sajat ni” – Walaupun Sibuk, Sajat Tetap Hadir Ke Aktiviti Sekolah Anaknya

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Nama Sajat memang tak asing dengan dunia hiburan tanah air. Dari kontroversi, gelagat-gelagat pelik dan banyak lagi. Tipu lah kalau korang tak pernah dengar nama Sajat ni.

Sajat ni penyayang orangnya. Mana tak nya, dia sanggup ke aktiviti sekolah anaknya walaupun sibuk dengan kerja harian. Cuba korang tengok video dekat bawah ni.

 

Happy je main

Begitulah kemesraan yang terlihat tatkala kedua anak beranak ni main gelung. Tapi Sajat lah yang paling menyerlah antara semua ibu-ibu kat situ.

Betul, macam admin kata dekat atas tadi. Sajat lah paling bergaya antara semua. Seluar berkilat-kilat kot. 

Itulah, admin perasan gak. Tak tahu lah pulak sekolah apa. Tapi yang pasti bukan sekolah harian biasa, Mungkin sekolah antarabangsa kot. Iyelah dia kan mampu. 

Yang ni admin setuju, tak kisahlah orang nak kata apa dekat dia, atau dia apa sekalipun, sikap Sajat yang sanggup datang ke program sekolah anak dia memang admin tabik! Dia sanggup cari masa dan kosongkan jadual untuk hadir aktiviti sekolah. 

 

Baca: “Haaa ni laaa baru anak jantan abang jat” – Sajat Berjinak-jinak Bawa Superbike, Netizen Suka Sebab Terserlah Kejantanan

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.