in

Agensi Memandu Didakwa Banyak Pau Duit Customer, Bila Google Memang Banyak Bad Review

Untitled Collage 53 2

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Dulu habis je SPM, normally parents akan hantar anak-anak diorang ambil lesen memandu. Tu dulu la. Dan kalau nak compare harga yuran dulu dan sekarang, memang jauh beza — beruntung dah lepas zaman tu.



Baru-baru ni, ada satu cerita yang tak best didengar bila ada seorang pengguna Twitter @tighahh memuatnaik satu perkongsian mengenai satu agensi memandu ni — yang didakwa selalu pau dan menipu duit customer.

William1 1

 

William2

Pandu1

Memang dia ada bad experience dengan agensi memandu ni, dan siap advice kalau sesiapa yang nak ambil lesen tu — pergi direct dekat pusat belajar memandu terus dan jangan pakai mana-mana agent sebab banyak duit akan habis kat situ, lagi-lagi kalau dapat yang jenis cekik darah.

Image 8

And then dia siap bagi bukti lagi segala review buruk yang diterima dari orang-orang yang pernah ada bad experiece dengan agensi ni — bukan sorang dua je, tapi ramai okay!

William3

Dan sebenarnya, ramai juga netizen lain turut berkongsi pengalaman sama yang pernah dilalui mereka — sewaktu menggunakan khidmat agensi ini untuk mengambil lesen memandu.

Williama

Williamb

Williamc

Williamd

Hmm, kalau dah ramai sangat ‘terkena’ dengan agensi ni — rasanya dah boleh buat report berjemaah kot. Mana tau, lagi lama dia beroperasi makin ramai pulak yang jadi mangsa kan?

 

Baca: “Remuk kereta tu” – Wanita Ini Kongsi Pengalaman Dilanggar Pemandu Mabuk

3Mabuk

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.