Viral Tayang Ruang Tamu Rumah ‘Minimalist’, Syarikat Reka Hias Dalaman Ini ‘Makeover’ Ikut Konsep Sebenar

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Kalau korang scroll-scroll kat media sosial sebelum ini, perasan tak ada satu gambar yang menunjukkan ruang tamu ‘minimalis’? Gambar tu cuma TV yang ditindih di atas kotak, toto dan bantal.

Disebabkan penularan gambar itu, ada satu syarikat hiasan dalaman FabelloDesign ini terpanggil untuk melihat keadaan rumah tersebut.

 

“Kalau dapat 50K Retweets, min SPONSOR full makeover konsep “Minimalist” sebenar”

Syarikat itu berbesar hati untuk sponsor rumah ini jika mereka meraih 50,000 jumlah retweet untuk tunjukkan rekaan hiasan dalam minimalis yang sebenar.

Tanpa diduga, netizen support tuan empunya rumah ini untuk buat makeover. Kelmarin, syarikat ini telah pun tunaikan janjinya kerana ia betul-betul meraih 50k retweets dan inilah hasilnya.

 

Seperti yang dijanjikan, kami telah mengubah suai

“Alhamdulillah. Seperti yang dijanjikan, kami telah mengubah suai rumah Encik mengikut konsep “Minimalist” sebenar. Terima kasih warga twitterjaya! Korang memang awesome”

Biasalah, ada je netizen yang mempertikaikan ‘minimalis’ yang dimaksudkan itu. Ya lah mestilah kena jimat kos, tapi dalam istillah ubah suai rumah minimalis yang dimaksudkan itu mungkin dari aspek ruang. Mungkin lah

Walaubagaimanapun, takkan lah minimalis tu tak keluar duit langsung, kalau macam tu baik tak payah letak perabut terus kan?

 

Baca : Memang urgent sangat nak jual ni” –  Lelaki Nak Jual Motor Tapi Netizen Mengekek Gelak Sebab

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Mende?