Baru Keluar Sekejap Pergi Kedai, Isteri Sempat Have Sex Dalam Bilik Mandi Dengan Kawan Suami

Siapa yang tak marah bila nampak isteri atau suami curang depan mata? Kalau ikutkan hati memang geram, nak pukul, nak belasah, semua ada. Tapi, kalau ikutkan hati, mati.

Sama seperti nasib seorang lelaki dari Indonesia ini yang mungkin akan meringkuk dalam penjara kerana membelasah isterinya yang curang dengan kawannya sendiri di bilik mandi rumah mereka.

Sumber: Jpnn

Menurut JPNN, insiden ini bermula pada 23 Mac waktu tengahari ketika pasangan suami isteri, Nanang dan Rohani sedang menyucuk daging sate ke lidi untuk dijual.

Tak lama kemudian, kawan Nanang, Farid tiba ke rumah mereka dan turut sama membantu pasangan ini hingga ke petang.

Selepas selesai, Nanang meminta diri untuk mandi dan membuatkan teh untuk Farid sebelum dia pergi ke kedai untuk membeli rokok.

Nak dijadikan cerita, bila Nanang balik rumah, dia tengok Rohani dan Farid tak ada dekat ruang tamu. So, si suami ni pun tanyalah dekat anak dia.

Korang tahu anak dia jawab apa? Anak dia kata mak dia dengan Farid ada dekat dalam bilik mandi. Gila, tak cover langsung depan anak.

“Saya terus jerit panggil istri saya.”

Farid yang mendengar jeritan Nanang cepat-cepat berlalu pergi dan tak lama lepas itu, Rohani keluar dari bilik mandi.

Pada awalnya, Rohani mengatakan dia baru je buang air besar tapi Nanang tak percaya. Mana taknya, isterinya dan Farid keluar dari arah yang sama.

Gambar Hiasan

“Kemudian saya pegang itunya. Basah. Selain itu, isteri saya juga tak pakai celana dalam.”

Nanang yang curiga dengan sikap isterinya ini masuk ke dalam bilik mandi untuk mencari seluar dalam milik isterinya. Dia menemui seluar dalam tersebut di longgokan baju kotor.

Celana dalamnya basah dan bau sperma laki-laki. Ketika itu saya langsung emosi dan menanyanya lebih detail lagi. Namun, istri saya mengelak terus.”

Marah ditipu dan dicurangi, Nanang menonyoh seluar dalam tersebut ke muka Rohani sebelum menghantukkan kepala isterinya ke dinding.

“Barulah dia mengakui dan memohon maaf. Istri saya mengaku ini adalah pertama kali.

“Tapi, bila saya membentur kepalanya sekali lagi ke tembok barulah dia mengaku sudah sering melakukannya.”

Amarah Nanang semakin marak, dia mengambil parang dan menikam isterinya sebanyak tiga kali hingga wanita tersebut cedera parah.

Rohani menjerit meminta pertolongan dan jeritannya ini didengari oleh jiran sebelum Nanang melarikan diri dan mencuba untuk melompat ke dalam perigi.

Namun, jiran-jiran sempat menangkap Nanang dan membawa lelaki ini ke balai polis.

Rohani kini sedang menerima rawatan di hospital dan masih belum boleh memberikan keterangan.

Memang kesian mengenangkan nasib Nanang ni, tapi kalau korang ever ada dalam situasi macam ni, kena ingat, jangan ikutkan perasaan. Tak berbaloi.

 

Baca: “Kamu sudah selingkuhin aku, Aku mau PUTUS” – Girlfriend Curang, Boyfriend Guna Cara ‘Savage’ Minta Putus

Ditulis oleh Nadia Ghafar

Pendengar setia Willie Nelson