in ,

“Siapalah dia ni sedap mengaku anak raja” – Permaisuri Agong ‘Sound’ Wanita Menyamar Jadi Kerabat Raja

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Ada satu kes yang menjadi perhatian netizen ini, semuanya bermula apabila @haaziq_mz cuba-cuba nak scroll resipi masakan daripada IG masakan milik Permaisuri Agong, Tunku Azizah Maimunah Iskandariah iaitu airtangan_tunkuazizah.


Netizen tersebut terjumpa satu perkongsian pada 5 Februari 2020 lepas berkenaan dengan seorang wanita yang mendakwa dirinya sebagai anak raja.

 

Sedap je mengaku anak raja, tak pernah dengar pasal dia. Penipu besar”

Ia mungkin disedari apabila ada satu persatuan yang menghimpunkan wanita dari seluruh dunia dimana wanita-wanita itu bukanlah jenis calang-calang orang.

Jadi, secara tiba-tiba muncul seorang wanita dari Malaysia yang menggelarkan dirinya Dato’ Seri Dato’ Dr Romona Murad dengan bintang kebesaran yang direka sendiri mendakwa dirinya sebagai anak raja untuk mewakili Malaysia.

View this post on Instagram

this woman is a fraud ….. siapa lah org ni …. sedap je mengaku anak raja …. bintang kebesaran pun dia reka sendiri …. kita semua tak pernah dengar pasal dia …. penipu besar …. habis nama malaysia di jual nya

A post shared by SPB Raja Permaisuri Agong (@airtangan_tunkuazizah) on

Lebih teruk lagi ada netizen yang mendedahkan identiti sebenar wanita tersebut.

Bahkan, bila baca jasa dan sumbangannya ini memang boleh buat rasa terkedu. Orang Malaysia sendiri tak pernah dengar namanya ini.

 

Weh, biar betul level delusional dia ni – Netizen

Menerusi komen daripada Instagram pun, ada juga orang yang menceritakan pernah bersemuka dengannya tapi tidak dapat mengenalinya siapa dia sebenarnya.

 

Baca : “Kiss kiss kiss…taknak taknak” -[VIDEO] ‘Sweet’ Permaisuri Agong Dengan Tengku Hassanal Buat Ramai Cair

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.