in ,

“Tv aku beli bukan utk tgk artis pun” – Netizen Respon Sindiran Beego Bila Suruh Buang TV Kalau Nak Buang artis

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Nampaknya isu antara artis dengan netizen tentang bantuan ini masih belum berpenghujung, terbaru pelakon Beego ada buat satu kenyataan dekat status Facebook.

Dalam kenyataan yang jadi viral menerusi Astro Gempak itu menjadi tumpuan netizen dan ia telah mengundang kecaman di media sosial.

 

Ada sedara mara aku yang nak juga jadi netizen tanpa ada rasa sensitiviti yang mungkin aku ni boleh terasa juga sebab gelaran artis tu terpalit kat aku yang dah suam-suam kuku ni”

Lapor sumber, Beego menyifatkan kelangsungan hidupnya selama bergelar artis bukan semata-mata kerana peminatnya.

Ia susulan dengan dakwaan peminat yang menyatakan kehidupan artis bergantung kepada mereka.

Pada yang sama Beego ada muat naik status menzahirkan rasa kecewa sebab terasa apabila ada ahli keluarganya sendiri yang kurang sensitif dan menghentam golongan artis, ini kerana Beego sendiri seorang selebriti.

Berikutan itu, ada satu kenyataan sindiran yang telah membuatkan netizen triggered dengan sindiran Beego ini sehinggakan ia menjadi bahan kecaman di Twitter

Buang artis, ni korang buang tv, radio apps music semua, jangan ada apa-apa berunsurkan hiburan”

Petikan ayat itu telah tersebar luas, rata-rata netizen respon menjelaskan bahawa tiada sebab munasabah kalau nak buang TV semata-mata kerana nak ‘buang artis’.

 

Tv aku beli bukan utk tgk artis pun – Netizen


Ini semua berpunca apabila ada selebriti tempatan yang menyelar tindakan segelintir artis membabitkan isu permohonan bantuan khas kerajaan buat penggiat seni terjejas berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikuatkuasakan.

Baca : “Yg mcm ni patut dpt bantuan”- Netizen Simpati Tengok Nasib Pelakon Veteran Ali Ringgo

Sumber: Astro gempak
Sumber: Astro Gempak
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari: