Tak Puas Hati & Tuduh Sekolah Diskriminasi Semata-mata Pasal Borang, Netizen Labelkan Dira Abu Zahar ‘Bebal’

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Tak dinafikan kita rakyat Malaysia memang ada kebebasan untuk bersuara tapi biarlah kena pada topik. Kalau tak, habis kena ‘hentam’.

Baru-baru ini bekas pelakon dan pengarah Dira Abu Zahar ada memuat naik status terbaru di Twitter dengan menzahirkan rasa tidak puas hati terhadap sebuah sekolah ini dan anggap ianya dikriminasi

 

Saya dah keliru dah. Nak isi segmen yang mana satu.

“Another form of discrimination. I am confuse dah. Nak isi yg mana satu nye segment. I’m not the father but I am the only an absolute caretaker for my kids.

Ps – this borang indicates that mothers are the secondary. I am not happy. At all.”

Umumnya setiap ibu bapa atau penjaga harus mengisi butiran diri dalam borang yang disediakan oleh pihak sekolah. Tak kiralah mendaftar atau ingin memohon sesuatu perkara.

Namun, tak diduga borang itu boleh jadi isu besar kepada ibu tunggal ini hanya kerana butiran utama pada bapa sebelum ibu.

Pelik dengan kelakuannya, netizen hentam semula kelantangannya itu.

 

Mak aku yang tak ada pendidikan tinggi.. ibu tunggal pon tak bodoh macam ni – Netizen

Mungkin niatnya tu sebenarnya nak bergurau kot, tapi disalah tafsir oleh netizen. Korang ni pun janganlah ambil serius sangat.

 

Baca : “Kepala bapak hang Puteri Umno!” – Netizen Hentam Dira Abu Zahar ‘Sound’ Fathia Latiff

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Izuan Jelani

Si gemuk yang tengah berpulun nak kuruskan badan tapi kuat makan, namun selepas 6 bulan lelaki ini berjaya menghilangkan RM 1,000 tanpa sebarang kg.