“Nasib baik tak lemas” – Cubaan Lelaki Ini Untuk Berkayak Buat Netizen Terbahak

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:



Korang pernah berkayak tak? Korang naik yang sorang ke dua orang punya? Admin dulu pernah naik yang dua orang punya. Tapi nasib baik lah tak terbalik sebab member belakang pandai imbang.

Kali ni kami nak cerita kejadian seorang lelaki yang cuba naik kayak, kayak solo. Nak dijadikan cerita, tak sampai ke tengah lagi dah terbalik. Korang tengok lah sendiri video yang dikongsi oleh @sufifrds ni.

Nasib baik tak lemas

Admin minta maaf sebab admin tak sengaja gelak. Tapi nak buat  macam mana, dah memang lawak. Hadoi, nasib baik pakai jacket keselamatan.

Bakat semula jadi ke apa ni? Wah, hebatnya kamu!, Yakinnya kamu! Boleh lah apply untuk jadi atlet negara. Baru badan sis boleh sado.

Itu lah kawan dia yang mengekek tu yang tak tahan tu. Memang sahabat sejati. Gelak dulu baru tolong. Jangan sampai kawan tu lemas sudah. Kena tolong gak cepat-cepat 

Kesian gak weh, tak baik tau gelak banyak-banyak. Kepada brader tu, harap tukarlah cita-cita, jadilah atlet untuk sukan lain. Mana tahu boleh menang pingat emas kan?

Oh ada jenis-jenis kayak ke? Yang admin nampak semua sama je, tirus ke lebar ke untuk lumba ke rekreasi ke semua sama. Bagus juga info ni. Terima kasih netizen!

 

Baca: “Selamatkan anak saya dulu” – Ayah Sanggup Korban Diri Minta Penyelam Selamatkan Anak Dulu Dari Mati Lemas di Laut

 

 

Rocket WOBIkuti kami untuk berita viral setiap hari:

Ditulis oleh Fahmy Rosli

Seorang Chef, pendengar muzik indie tanah air dan peminat tegar Kugiran Hujan. Optimis dan berwawasan. Motto hidup; “Mana ada perjuangan yang patah”.