in

“Dengan selipar pun stim ke?” – Nafsu Aneh, Lelaki Curi 126 Selipar Jiran Sebab Nak ‘Jalin Hubungan Seks’ Dengan Kasut

Feature 1 17 E1625289742858

Kita selalu dengar tentang kes selipar hilang di masjid sebab dicuri. Kalau dah hilang, memang takde harapan dah nak jumpa semula. Terpaksa lah kita balik rumah pinjam selipar toilet masjid dulu. 

Namun, kali ini ada juga orang yang sengaja mencuri selipar jiran sebab nak jalin hubungan intim dengan kasut di Thailand! Orang macam ni pun ada? 

Selipar 2

Menurut Metro UK, Theerapat Klaiya mengaku mempunyai fetish pelik itu dan setakat ni, dia dah curi sebanyak 126 pasang selipar milik jirannya. Nasib baik dah kena tangkap, kalau tak mesti banyak lagi selipar hilang. 

Difahamkan, lelaki yang berusia 24 tahun ini mula mencuri sejak dua tahun lalu. Hebat betul dia, dua tahun baru kantoi eh. 

Selipar 1

Dia telah dikantoikan oleh jiran-jirannya yang memeriksa rakaman kamera litar tertutup (CCTV) rumah mereka.

Yang paling menggelikan, kesemua selipar tu tak rosak pun sebab katanya dia selalu peluk, cium dan pakai selipar-selipar terbabit di dalam rumah. Ewww, tak geli ke cium bau kaki orang? 

Selipar 4

Selipar 3

Rupanya, sebelum ni, Theerapat juga pernah ditahan polis di daerah lain pada tahun lepas disebabkan kesalahan yang sama. Memang tak insaf ke?

Baik korang simpan elok-elok kasut korang yang kat luar rumah tu. 

Baca: [VIDEO] “Patutlah ‘barang’ dia besar” – Remaja Perempuan Kantoi Curi Selipar Letak Dalam Bra

Selipar

Sumber: Metro UK
Sumber: Metro UK
Sumber: Metro UK
Sumber: Metro UK