in ,

“Anak saya di mana” – Ibu Ashraf Sinclair Tak Dapat Tahan Sebak Sejurus Sampai Ke Kediaman BCL

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.

Jenazah akan dimakamkan di SanDiego Hills, ibu bapa Allayarham Ashraf Sinclair tiba di kediaman BCL di Jalan Pejaten Barat IV, Pasar Minggu, Jakarta Selatan tadi dari Kuala Lumpur.


Dalam keadaan sedih, ibu Khadijah Abdul Rahman tak dapat menahan sebak untuk terus menuju ke jenazah sejurus sahaja tiba di kediaman tersebut.

 

Anak saya di mana, anak saya di mana?”

Saat tiba, bapa Mohammed Sinclair enggan memberikan keterangan berhubung dengan kehilangan anaknya itu. Lapor Tribunnews.com hari ini.

“Maaf maaf, tolong (jangan halangi saya)”, ungkap Muhammaed Sinclair.

Ashraf Sinclair, suami Bunga Citra Lestari, meninggal dunia terkena serangan jantung. Setelah terkena serangan jantung, Bunga Citra Lestari langsung membawa Ashraf Sinclair ke Hospital Kuningan, Jakarta Selatan.

Sebelum itu, rakan artis yang turut hadir  Rossa mengatakan bahwa BCL dan Noah dalam keadaan yang tabah.

“Bunga dan Noah alhamdulilah menguatkan diri, di dalam sekarang lagi mau dimandikan jenazah, insya Allah lepas dari sini setelah selesai, langsung dimakamkan.”

Tambah Rossa lagi dia dan rakan-rakan artis yang lain turut mendoakan agar Bunga dan keluarga diberikan kekuatan untuk mengharungi dugaan ini.

 

Baca : “Selamat bersoal jawab dengan Tuhan” –  Lelaki Hina Kematian Ashraf Sinclair, Gara-gara Bengang Kena Marah Tegur Pemakaian BCL

 

Ikuti kami di Facebook, Youtube, Twitter, and Instagram untuk berita terkini setiap hari.