“Dorang boleh bayangkan you luar dan dalam, ladies” – Gadis Bongkar Bagaimana Pervert Dapat Gambar Perempuan

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



Tak dapat dinafikan, teknologi zaman sekarang terlalu canggih sehinggakan wujudnya kamera istimewa yang sesuai untuk digunakan secara tersembunyi. Tetapi, ada mereka yang tidak bertanggungjawab menggunakan kamera tersebut dengan perkara yang tidak sepatutnya.

“Cakap pasal pervert, I rasa macam I nak reveal something yang perempuan kat luar sana tak tahu dan lepas ni korang mungkin tak nak pakai seksi dah”

Baru-baru ini, tular satu perkongsian oleh seorang gadis di laman Twitter, di mana dia membongkarkan rahsia bagaimana pervert mengambil gambar wanita secara tersembunyi.

Sumber: Twitter

Menurutnya, terdapat satu forum yang dirahsiakan namanya, di mana forum tersebut fungsinya adalah untuk berkongsikan gambar wanita yang berjaya diambil dengan menggunakan spy camera. Euwww! Spy Camera tersebut adalah bersaiz sangat kecil dan sukar untuk dilihat dan ia menggunakan bluetooth.



Golongan pervert ini selalunya menyelitkan kamera tersebut pada kasut atau beg mereka. Sanggup selit kat mana-mana asalkan dapat eh!

Semestinya, forum itu sangat menjijikkan, kerana mereka berkongsikan gambar yang seolah-olah boleh menaikkan nafsu mereka.

Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter
Sumber: Twitter

Jaga-jaga! Wanita yang bertudung pun turut menjadi mangsa mereka. Ceittt!

Sumber: Twitter

Gadis ini juga turut berpesan,

“Jangan keluar sorang kat tempat sunyi. Kalau you sorang pun, pergi kat tempat yang ada crowd, just don’t be alone. Especially yang tak ada martial arts

“I tak nak blame the gender dalam hal ini sebab I tahu tak semua macam tu. Just yang ada otak jenis horny 24 jam ni je patut dipersalahkan”

Bahayanya.. Dorang ni sanggup je buat apa-apa, asalkan dapat apa yang dorang nak. Ladies, hati-hati ya!



Baca: Gadis Kongsi Detik Cemas Kena ‘Usha’ Lelaki Tak Dikenali Selama 2 Jam di KFC Shah Alam

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:


Written by Zarith Sofea

Seorang gadis yang minat membaca dan melayari internet untuk lebih cakna tentang gosip dan berita terkini. Peka dengan keadaan semasa tetapi tidak mudah terpengaruh dengan budaya fitnah yang tidak sihat.